19 października 2015

Dlaczego lubię jesień ? Dlaczego jej nie lubię ?

 Cześć, dzisiaj porozmawiamy trochę na temat jesieni.


Nie lubię jesieni 
--> Może w jesień są kolorowe liście, które pięknie wyglądają, ale nienawidzę w jesieni tego, że cały czas pada.
Z dnia na dzień jest coraz zimniej i ciemniej. Nie lubię wstawać kiedy za oknem nie ma słońca, nie mam wtedy siły do niczego, po prostu mi się nic nie chce. Na pierwszej lekcji najczęściej jestem taka śpiąca, że myślę że zaraz usnę.
Praktycznie, wydaję mi się że cały czas jest ciemno i ponuro. Wstaję rano, ciemno, przychodzę do domu (prawie zawsze około godziny 16), także ciemno.
Pogoda nigdy nie dopisuję, kiedy mam iść na zakupy, zawsze pada deszcz, kiedy muszę się cały czas uczyć, jest w miarę ładna pogoda.


Lubię jesień 
--> Lubię jesień za te chłodne wieczory, w których siedzimy pod kołderką, popijając ciepłą herbatą, ubierając ciepłe skarpety i zarywaniem nocy na naukę.
W jesień najczęściej słucham spokojnych cichych piosenek.
Gdy nadchodzi jesień najczęściej zapalam pięknie pachnące świece. Ech *o* Uwielbiam te zapachy! Najbardziej lubię te kolorowe liście w kolorze czerwonym żółtym i brązowym! Magia. Pięknie to wygląda.
I ostatnią rzeczą za którą lubię jesień są jesienne spacery w parku.



A wy za co lubicie, bądź nie lubicie jesieni ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz