6 lutego 2016

Uzależnienie.


Dużo ludzi jest uzależnionych od różnych rzeczy. Można uzależnić się szybko, np od internetu, papierosów, alkoholu, słodyczy czy sportu. 
Niektórzy naprawdę uzależniają się od dziwnych rzeczy. Z nałogu ciężko wyjść, najgorzej, 
gdy jest to negatywne uzależnienie. 
Też jestem od czegoś uzależniona, a raczej od kogoś. 
Jestem uzależniona od moich przyjaciół. Dużo czasu z nimi spędzam. W wakacje, gdy nie chodzę do szkoły, spotykam się z nimi na mieście, idę z nimi pospacerować, porozmawiać. 
Wiem, że zawsze mogę na moim przyjaciółkach polegać. Że zawsze będą przy mnie i nigdy mnie nie opuszczą. Za tym idzie uzależnienie od rozmów z nimi. Niestety bardzo dużo czasu spędzam użytkując z telefonu/laptopu, przez co mam słaby wzrok. 
Rozmowa z moimi przyjaciółmi jest mi bardzo ważna. Chcę mieć kontakt z nimi nie tylko w szkole, ale także po niej. 
Piszę z nimi o różnych sprawach. Czasem, gdy źle się czuję, gdy już nie mam na nim siły dają mi motywacje. Wtedy natychmiast wiem, że na pewno mi się to uda, że dam radę. 
Nie pozwolę moim przyjaciółką aby czuła się gorszą osobą. Zawsze im pomogę.   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz