21 lipca 2015

Recenzja książki ''3 metry nad niebem''

Przepraszam że długo nie było postu, ale nie wiedziałam co napisać. Piszcie w komentarzach czy następny post to ma być moja wieczorna/ poranna rutyna a jak nie to piszcie swoje propozycje na następny post. 

Ale już przechodzimy do Recenzji książki ''3 metry nad niebem '' 
Książka jak i zarówno film, jest znakomity. Bardzo wzruszające sytuację. Mi osobiście na filmie nie jeden raz poleciała łezka. Najgorzej było na koniec :'(
Zawsze się mówi '' książka lepsza niż film'' ale w tym wypadku się nie zgadzam. Lepiej, moim zdanie, prezentuję się film. Znakomici aktorzy, piękne sceny, cudny montaż !
Nie wiem jak wam, ale mogłabym oglądać ten film dniami i nocami !

Jeżeli ktoś jeszcze nie czytał/oglądał ''3 metry nad niebem'' Musi zobaczyć!
Na początku myślałam, że film będzie tylko i wyłącznie o motorach, wyścigach itd ale myliłam się.
Najpiękniejsza scena były te, które mężczyzna zabiera Babi w różne miejsca, bo widać że byli szczęśliwi. Albo gdy Babi przytula mocno  Hache i pędzą motorem. Najgorzej przeżywałam to, że nie mogą być razem.



Szesnastoletnia Babi, dziewczyna, z tak zwanego dobrego domu, świetna uczennica i przykładna córka, na skutek pogmatwanego splotu przypadków, poznaje Stepa, agresywnego chuligana, którego życie składa się z ćwiczeń na siłowni, wyścigów na motorze i bezsensownych bijatyk. Mimo krańcowo różnych charakterów i sprzeciwu apodyktycznej matki Babi, zakochują się w sobie bez pamięci. Pod wpływem tej miłości, która oczywiście nie ma szans na przetrwanie, zmieniają się oboje. Babi otwiera się na świat, dojrzewa, 
a Step staje się bardziej refleksyjny, łagodniejszy. Babi jest jedyną osobą, której Step powierza swój mroczny sekret, który tłumaczy jego agresywne i destrukcyjne zachowania. Swobodnie poruszając się w świecie pojęć, które określają świat włoskiej młodzieży, Moccia opowiedział niezwykle wiarygodnie i płynnie uniwersalną historię o młodzieńczym buncie, bólu dorastania i problemach rodzinnych.

Mam nadzieje że post się podobał, Zostaw komentarz :) 
Możesz także polecić w komentarzu jakiś romantyczny film :) Podobny do tego :)
A od jutra zabieram się poważnie za bloga !
Musicie mnie mocno zmotywować wyświetleniami, komentarzami !
Wyzwanie: 1 post w tygodniu ! przez 1 miesiąc
Jeżeli nie podołam, robię 2 posty w tygodniu !! albo jakiś challange 
A więc do zobaczenia :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz