6 października 2015

Instagramy, które warto zaobserwować

Cześć, dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem o instagramie, zdjęciach itd.
Instagramy te, inspirują mnie i chciałabym wam je pokazać.
 Są to przeważnie zdjęcia wschodu/zachodu słońca, piękne widoki. Sama bardzo lubię robić zdjęcie nieba, chmur, słońca
To kilka moich zdjęć które zrobiłam w ostatnim czasie:






A więc zaczynamy!


                                  palomaparrot


1. Pierwszy profil, który bardzo mi się podoba to instagram, w którym przewarza biel, ład i porządek, wszystko jest poukładane i pięknie opisane, polecam!




2. Druga propozycja, to zdjęcia robione przeważnie w mieście, poprzez pięknie dobrane kolory, zdjęcia są bardzo magiczne, widać w nich coś mrocznego, tajemniczego, pięknego 




3. Bardzo podoba mię się ten profil, ponieważ zdjęcia jakie są dodawane są bardzo przemyślane,
autor tych zdjęć musiał dużo czasu poświęcić na to, aby zdjęcie było 
tak perfekcyjne. 



4. Co tu dużo mówić, cudowne zdjęcia, uwierzcie, żeby zrobić takie zdjęcie potrzeba bardzo dużo czasu i pracy, po prostu podziwiam autorów takich instagramów/zdjęć 




5. no i ostatnim, piątym profilem na instagrami, który mnie najbardziej inspiruje do robienia pięknych zdjęć i działania w kroku fotografii. 


Mam nadzieję że post wam się spodobał, i liczycie na więcej. Możecie podawać również wasze inspirujące instagramy, chętnie zajrzę i pooglądam zdjęcia. 
A więc z mojej strony to koniec, życzę miłej reszty dnia i do zobaczenia!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz