27 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL #2 Co jest w moim plecaku ?

Cześć dzisiaj pokażę co jest w moim plecaku. To kolejna część serii BACK TO SCHOOL. Możecie na dole pisać jakie posty chcielibyście zobaczyć na moim blog. Chętnie poczytam :)

Mój plecak zobaczycie dopiero w HAUL'u, dlatego że jeszcze paczka nie przyszła :)
Ale pokażę co się w nim znajduję. Nie będę pokazywać moich książek :)


Oczywiście zabieram chusteczki :) Czasem zdarza się że ich zapomnę ale najczęściej mam je w plecaku :)




Perfum, zabieram go czasem, przede wszystkim jest nie wielki, więc nie zajmuje dużo miejsca w plecaku :)




Karteczki samoprzylepne to rzecz którą uwielbiam, zaznaczam nimi fragmenty w lekturach, czasem zadania domowe :) Ogólnie lubię ich używać, bo nie wylecą mi z książki jak normalna kartka, tylko będą się trzymać :)




Zawsze w piórniku trzymam jakąś pomadkę, moje usta są czasem bardzo suche więc muszę je użyć.





Przy tym nie będę się rozpisywać. Po prostu biorę klucze od domu :)




Bez szczotki bym nie przeżyła ! Moje włosy się szybko plączą, więc muszę co lekcje rozczesać swoje włosy. Zazwyczaj noszę rozpuszczone włosy, gdyż tak mi jest po prostu wygodniej, więc na w-f muszę rozczesać włosy i zrobić kucyka, także szczotka jest nie zbędna !!!



Nie lubię gdy w zeszycie jest nudno, cały zeszyt zapisany niebieskim długopisem, także co roku kupuję cienkopisy. Lepiej mi się z nich uczy, gdy moje  notatki są wyraźne, od razu przyjemniej się uczy :)




No i ostatnia rzecz to słuchawki, gdy jadę autobusem do domu po ciężkim dniu w szkole, lubię posłuchać muzyki, Wtedy o wszystkim zapominam, mogę się zrelaksować i odstresować :) Zwłaszcza po 8 godzinach w szkole :)


Post dobiegł końca. Mam nadzieję, że spodobał wam się. Piszcie Co musi znajdować się w waszym plecaku ?
A ja mówię do zobaczenia w następnym poście!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz