30 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL #3 Organizacja mojego biurka

Cześć, Dzisiaj przychodzę do was z postem o organizacji mojego biurka :) Pokażę jak wygląda
 moje biurko i co się na nim znajduje :)


Moje biurko jest ''wmontowane'' w inne meble, czyli kupiłam je razem z meblami
do pokoju.




No własnie, biurko wygląda tak. Nie jest ono za duże ani za małe. Do odrabiania lekcji i uczenia się jest w sam raz.






Jak widzicie, na moim biurku, z lewej strony znajduję się zdjęcie z moim idolem czyli JDabrowkim, niestety photoshop bo niestety nie spotkałam go jeszcze osobiście, co jest moim wielkim marzeniem. Na ''ściance'' biurka Są przyklejone zdjęcie Jasia, Plan lekcji, a także flaga Anglii, gdyż bardzo chciałabym tam  pojechać.

Możecie się dziwić ''Czemu na moim biurku nie ma lampki?'' A własnie że jest! Lampka jest u góry. Nie chciałam zwykłej lampki, gdyż zajmuje to dużo miejsca.




Pod biurkiem mam jak sami widzicie, Karteczki samoprzylepne, kalkulator, notatka o zdaniach złożonych, jakieś książki i zeszyty, a po prawej stronie są kartki do drukarki :)




Koło biurka mam taką półkę, w której trzymam słowniki, książkę, którą aktualnie słucham, i książki do nauki języka angielskiego. Jak możecie zauważyć mam przybornik. Trzymam w nim od góry: kredki i pastele, w środkowej: długopisy i ołówki, na dole: Linijki, gumki, kleje, nożyczki i cyrkiel.





No i to był koniec tego postu. Mam nadzieje, że post się spodobał. Możecie powiedzieć Co znajduje się na waszym biurku ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz