9 grudnia 2015

Christmas Wishlist

Witam 
Chciałabym wam pokazać co znajduje się w mojej świątecznej liście. Nie oczekuję 
tych prezentów. Ten post robię abyście się zainspirowali. Może 
zaczerpniecie pomysły ode mnie jeżeli nie wiecie co dostać na święta. 





Aparat fotograficzny - Najbardziej upragniony prezent. Bardzo bym chciała jakiś dostać. Aby moje zdjęcia na bloga miały coraz lepszą jakość. Lecz myślę że nie jest najgorzej z tą jakością moich zdjęć.





Kosmetyki z Under Twenty - jestem wielką fanką tych kosmetyków. Mam kilka, lecz chciałbym mieć całą kolekcję. Uwielbiam je.




Kalendarz/organizer - Pięknie ozdobiony. Taki w którym będę mogła zapisywać przeróżne rzeczy, np. sprawdziany, kartkówki święta. Bardzo mi się to przyda aby zorganizować czas.





Perfumy - jestem wielką fanką perfum. Bardzo lubię przed wyjściem popsikać się i pięknie pachnieć.

Statyw - No i oczywiście jak i aparat to i statyw. Bo przecież nie będę robić zdjęć aparatem z ręki.
Wystarczy mi jakiś tani statyw na którym będę mogła ustawić aparat i już :P

A wy jaką macie świąteczną listę ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz