2 stycznia 2016

2 0 1 6 - Rok Zmian

Witam
Na samym początku chciałabym życzyć Szczęśliwego, udanego roku!

Jak wiecie, za nami już święta i Sylwester. Nowy rok. Ten rok będzie rokiem zmian. Rokiem,który mam nadzieje, przyniesie mi dużo sukcesów i samych najlepszych wspomnień.

Postanowienia już mam wypisane. Własnie przed chwilą je napisałam. Nie, nie będzie postu na ten temat.
Ale mam nadzieję, że chociaż większość tych postanowień zrealizuję.


Co z blogiem ?

Oczywiście bloga będę prowadzić, tylko trochę w innej tematyce. Z racji tego, że interesuję się fotografią, chociaż raz na 4 miesiące będzie się pojawiać post ze zdjęciami, które
zdążyłam zrobić k ostatnich miesiącach.

Będą się również pojawiać posty tematyczne. Nie chodzi mi tu o jakieś Tagi czy coś w tym stylu bo to mnie nie kręci. Chodzi mi o to, że będę się raz na jakiś czas wypowiadała na jakiś
temat.  Na przykład na temat samoakceptacji czy coś.

A co z postami kosmetycznymi/ modowymi ? Oczywiście będą się pojawiać. Nie będzie to
cały czas, ale będę się starała dodawać dosyć często posty z recenzjami itp.


A więc jak widzicie, trochę się zmieni na moim blogu. Mam nadzieję, że taki pomysł, przypadnie wam do gustu i chętnie będziecie czytać mojego bloga.
Jeszcze raz życzę wam Udanego Roku!
A tutaj jeszcze dodam zdjęcia trochę Świąteczne, aby ten post nie był za nudny.

https://www.youtube.com/watch?v=jS5TvDcDofc&app=desktop









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz