16 stycznia 2016

Jantar - Szampon do włosów zniszczonych.


Od jakieś czasu używam szamponu z firmy Jantar. Szampon ten jest z wyciągiem z Bursztynu.
Jest on przeznaczony do włosów zniszczonych. 
Zawiera on kompleks z witamin A, E, F, oraz Inutec, czyli naturalny prebiotyk o doskonałych właściwościach kondycjonujących.
Szczerze mówiąc, słyszałam o tym szamponie wiele negatywów, natomiast i tak chciałam go wypróbować.
Słyszałam, że po tym  szamponie wypadają włosy... 
Mogę tylko powiedzieć, że moje włosy wypadają, może nie wypada ich znaczna ilość, ale wypadają. 
Ten szampon mi pomógł. Oczywiście na każdej głowie, będzie ten kosmetyk działał inaczej, ale ja mogę go polecić. 

 Po myciu włosów, stają się one gładkie i przyjemne w dotyku. Dobrze się rozczesuję włosy. 

Co do zapachu, przypomina mi delikatny dezodorant. 
No i co dla mnie najważniejsze. Nie przetłuszcza włosów. Miałam problem z przetłuszczającymi włosami. Po użyciu tego szamponu, problem znikł. 
Używam tego produktu od prawie 2 miesięcy razem z moją mamą i jesteśmy dopiero w połowie. 
Produkt bardzo ładnie się pieni na włosach. 
Kolejnym plusem produktu jest przyzwoita cena i dostępność. 
Zakupiłam go w aptece, ale z tego co słyszałam jest też dostępny w różnych drogeriach.
 Jego cena to około 10ł 
Kolejnym plusem produktu jest przyzwoita cena i dostępność. 

Zakupiłam go w aptece, ale z tego co słyszałam jest też dostępny w różnych drogeriach.
 Jego cena to około 10 zł. 


Znacie ? Polecacie? Jeżeli nie, możecie polecić swoje ulubione szampony do włosów. 
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz